Colònies d’immersió lingüística dels alumnes de 3r

Els alumnes de 3r han anat de colònies d’immersió lingüística.

L’objectiu principal d’aquesta estada és que els nens i nenes aprenguin anglès, però també que aprenguin a gaudir de la llengua tot treballant i jugant, tal i com ho farien en la seva llengua materna. És per això, que la nostra escola aposta per la immersió lingüística, com a creació d’un entorn en què els participants perdin la por a expressar-se, a partir de la necessitat. És a dir, que un cert instint de supervivència faci que es vegin inclinats al seu ús, sense bloquejar-se, de manera molt semblant a la que es trobarien a l’estranger.

Aquesta activitat es desenvolupa en un entorn idoni per a la pràctica de valors com ara el respecte al company i a la diversitat, la sostenibilitat del medi ambient, la integració i coneixement del territori, i el sentit de responsabilitat que implica la pertinença a un grup. Tot, en el marc de la convivència, que els potencia.

Les estades propicien una oportunitat única per atendre, de manera molt propera a la formació integral de la persona, l’autonomia del nen/a, els hàbits saludables, com ara la higiene personal, l’alimentació o el respecte al propi cos, les particularitats de la franja d’edat, per tal d’atendre millor a les seves necessitats.

Els desitgem que s’ho passin molt bé i aprofitin el moment!!!!