Code Week 2022

Aquest any se celebra el desè aniversari de la Setmana del Codi de la UE. I la nostra escola participarà de nou, i ja en van cinc! (aquí podeu trobar informació sobre les edicions anteriors).

La Code Week pretén mostrar al món com n’és d’important per a les persones de totes les edats aprendre a programar, donar vida a les seves idees digitalment i donar forma activa al futur.

A la nostra escola la setmana del Codi coincideix amb l’inici de les activitats de programació i robòtica educativa.

Continuem treballant a tots els cursos d’infantil i primària a través de robots educatius i programes senzill d’iniciació a la programació.  I afegim, com cada any des de fa ja uns quants, nous robots per treballar amb el nostre alumnat.

Aquest curs compten, entre altres novetats, amb els kits de Botley. Un robot per aprendre a programar sense pantalles, que ajuda als alumnes a desenvolupar el pensament crític i la creativitat: creant reptes i cercant solucions, a aprendre conceptes de programació incloent bucles i condicions, i a compartir i col·laborar amb els companys i companyes.