Castanyada 2021

Divendres 29 d’octubre, com es tradició es va celebrar el dia de la Castanyada a l’escola.

Al matí, les famílies d’educació infantil van poder gaudir de les danses que els seus fills i filles van preparar, envoltats de nervis i emoció, i els infants d’educació primària, van participar a les Olimpíades de la Castanya, organitzades per l’alumnat de sisè.

A la tarda, la visita de les castanyeres va donar l’ambient festiu que es mereix aquesta festa i, amb tots els infants al pati de l’escola, vam gaudir de l’entrega de premis del CONCURS DE LA TARDOR, vam menjar castanyes ben torrades i vam gaudir d’una estona de ball.

Fer escola vol dir moltes coses, entre elles compartir i celebrar plegats i plegades.