🌍 Setmana Europea de la prevenció de residus

La Setmana Europea de la Prevenció de Residus (EWWR) és una iniciativa que promou dins i també fora d’Europa accions de sensibilització sobre els recursos sostenibles i la gestió de residus al llarg d’una setmana del mes de novembre.

El que la fa especial són els esforços i la passió de milers i milers de voluntaris que difonen el consum sostenible i l’economia circular a les seves comunitats.

Des de l’escola Barceló i Matas hem volgut contribuir duent a terme l’acció de sensibilització

“ELS NOSTRES RESIDUS”.

Quants residus generem a l’escola en una setmana? Ho volem esbrinar plegades i buscar solucions!

Tota la comunitat educativa durant la setmana del 22-26 novembre guardarà els residus que generi per a fer una acció de visibilització i conscienciació dels residus que generem a l’escola en 1 setmana. El divendres a la tarda, es trauran totes les deixalles al pati i es construirà un missatge de rebuig amb elles, per engegar diàleg de com ser una escola més sostenible entre totes plegades.

ANIMEM A TOTHOM a realitzar petites accions que sumin!!

#escolaverda

#ewwr2021