Sant Jordi!

Sant Jordi a l’escola: un dia ple de cultura, emocions i somriures!

Aquest St. Jordi hem viscut una jornada ben especial, plena d’activitats que ens han permès gaudir de la lectura, la tradició i la convivència com a comunitat educativa.

Al matí, vam sortir a passejar pel centre de Palafrugell per visitar les parades de llibres i roses. Els carrers, plens de vida, ens van oferir una oportunitat magnífica per connectar amb l’esperit d’aquesta diada tan estimada.

A mig matí, vam comaprtir un esmorzar boníssim gràcies a l’AMPA que va convidar tots els nens i nenes de l’escola a coca, xocolata i suc. Un moment dolç i molt especial que vam gaudir plegats!

També vam dur a terme el tradicional intercanvi de llibres, una activitat que any rere any dona una nova vida als llibres: cada infant en porta un de casa i en pot triar un altre. Una manera preciosa de fomentar la lectura i el fet de compartir.

Els alumnes de 6è van viure un moment destacat amb l’entrega de premis del Treball Mestre Sagrera, celebrada al Teatre Municipal de Palafrugell, reconeixent l’esforç i la dedicació dels seus projectes.

A la tarda, vam continuar la celebració amb l’entrega de premis dels Jocs Florals, la Pàgina del conte i el Personatge misteriós, amb tot l’alumnat de l’escola a la sala multiusos.

Un dia rodó, plre d’aprenentatges, emocions i moments compartits que ens recorden la importància de la cultura i la comunitat.

Gràcies a tothom qui ho ha fet possible!

Desplaça cap amunt
Ves al contingut