Procés de preinscripció 2020-2021

Benvolgudes famílies,

s’acosta el moment de la preinscripció, amb tot el que això comporta.

L’escola Josep Barceló i Matas és una escola amb una història i una trajectòria reconeguda. Una escola treballadora, plena d’il•lusions i amb ganes de compartir amb tots vosaltres el seus projectes, espais, recursos, filosofia, metodologia, equip docent,.. per tant, no dubteu, confieu-hi!!.

Us recordem que demà dimecres13 i fins al pròxim divendres 22 de maig es durà a terme la preinscripció del curs 2020-2021 per tots els nens i nenes d’educació infantil, educació primària i educació secundària. Enguany hi hauran dues modalitats:

1. TELEMÀTICA.

Deixem un pdf  on hi ha tots els passos a seguir i el link perquè pugueu començar!!

Podreu trobar la sol·licitud en aquest link:

PRESENCIAL: Es podrà demanar  cita prèvia a través del telèfon 696  442  141 / 630  665  232 o del correu electrònic b7002491@xtec.cat, de dimecres 13 a divendres 22  de les 9 h a les 13:30.

Caldrà portar la documentació anteriorment citada, mascareta, guants i bolígraf.

A partir d’aquests moments, les famílies haureu d’estar molt atentes a les llistes provisionals baremades, que sortiran el 29 de maig. (Si hi hagués qualsevol error, caldria esmenar-ho en el plaç corresponent (del 2 al 5 de juny), per tal d’evitar problemes posteriors).

**SI ALGUNA FAMÍLIA VOL MANTENIR UNA VIDEOCONFERÈNCIA VIRTUAL, ESTAREM ENCANTATS DE FER-LA (DATA MÀXIMA PER DEMANAR-LA: 15 DE MAIG). LA FARÍEM EL 18 DE MAIG, CONCRETARÍEM HORA.

**SI HI HAGUÉS ALGUN DUBTE, US AJUDAREM SENSE PROBLEMES!!

Restem a la vostra disposició!!

Cordialment,

Equip Directiu