16è taller de Cuscús a l’escola

El passat dimecres, 15 de març vam poder gaudir a la nostra escola del 16è taller de cuina per a famílies per aprendre a fer cuscús.
Les mares ensenyen tothom qui vulgui assistir la manera tradicional de cuinar el menjar típic àrab, el cuscús juntament amb les postres, el té i els seus càntics típics àrabs. Més de 20 persones van acudir a l’escola per aprendre a fer cuscús!

Les mares marroquines, mentre cuinaven, ens explicaven com es feia el cuscús, que portava diverses verdures, carn, sèmola, espècies i oli d’oliva. També ens comentaven els secrets d’aquest plat i ens relataven anècdotes de la seva elaboració i de les festes en les que era costum menjar-lo.
Quan van acabar de cuinar, famílies, mestres, l’alcaldessa i membres de l’alcaldia vam dinar plegats
intercanviant idees sobre les diferents cultures, costums i tradicions i vam donar bon compte d’aquest deliciós àpat!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *