Sant Jordi 2024

El dia 23 d’abril hem celebrat la Diada de Sant Jordi a l’escola. Al matí hem comprat llibres a les paradetes i a la tarda hem fet els Jocs florals, la dansa d’Infantil, la cantata de 3r i representat l’obra de teatre de 2n. Aquí teniu algunes fotos d’aquell dia.

Dia de la Dona

Durant aquestes darreres setmanes cada classe s’ha fet experta en una dona artista i han treballat sobre ella fent diferents produccions.

Avui hem fet l’exposició d’aquestes produccions de les diferents dones artistes per tot el passadís del pati creant un museu anomenat BanusArt!

Cada curs ha anat passant al llarg del dia pel diferents espais del museu observant i aprenent sobre les diferents dones artistes que han estat importants al llarg de la història.

Cal seguir reivindicant amb força els drets i el paper de la dona a la societat, per això treballem cada dia a favor de la igualtat de gènere i per una societat lliure de discriminacions i violències.

17ª diada del cuscús a l’escola

Avui dimecres 6 de març hem pogut gaudir de la 17ª diada del cuscús a l’escola.
Mares marroquines ensenyen i mostren a tothom qui vulgui assistir la manera tradicional de cuinar el menjar típic àrab, el cuscús, juntament amb les postres i el te.

Les mares, mentre cuinaven, ens han explicat com es feia el cuscús, que portava diverses verdures, carn, sèmola, espècies i oli d’oliva.
Quan han acabat de cuinar, famílies, mestres i membres de l’alcaldia hem dinat plegats
intercanviant idees sobre les diferents cultures, costums i tradicions i hem celebrat la diada gaudint d’aquest meravellós àpat!

A l’escola Banús mengem fruita!

Per potenciar accions que afavoreixin la salut dels infants, com ara augmentar el consum de fruites, distribuirem fruita fresca als nostres alumnes d’Infantil i Primària, a l’hora d’esmorzar.
-Dijous 7 de març menjarem mandarines.
-Divendres 8 de març menjarem taronges.
-Dilluns 11 de març menjarem plàtans.
-Dimarts 12… Llegeix més»

Preinscripció pel curs 2024-2025

Us informem que, segons informació donada pel  Departament d’Educació, les dates per la preinscripció pel curs 2024-2025 seran les següents:

Educació infantil (3-6 anys):

-Del 6 al 20 de març

Educació primària (6-12 anys):

-Del 6 al 20 de març

*Recordeu que podreu conèixer la nostra escola els dies de portes obertes (28/02 a les 9.30h i/o 29/02 a les 15.15h)

Segons vagi sortint la informació del Departament us anirem informant de tot el procés.

Festa de Carnaval!

Benvolgudes famílies, el proper divendres dia 9 de febrer a les 15h us convidem a l’escola per celebrar tots junts la festa de Carnaval. Us hi esperem a tots i totes!!! 🥳

Dia Escolar de la No-violència i la Pau

La tarda del 30 de gener al pati de l’escola ens vam reunir tots els cursos per fer un acte per la Pau. Vam seure al terra tots junts formant el símbol de la pau, als porxos es van penjar els murals de cada curs i es van guarnir amb la paraula PAU escrita en diferents idiomes d’arreu del món. Després vam escoltar un parell de cançons de pau i alguns nens i mestres de l’escola es van animar a agafar el micròfon i dir unes paraules per la PAU.

CONCERT DE NADAL

Us compartim els vídeos de les actuacions, per grups, del concert de Nadal. (Per a veure els vídeos feu clic a la imatge)

Infantil 3

Infantil 4

Infantil 5

Primer 1r

Segon 2n

Tercer 3r

Quart 4t

Cinquè 5è

Sisè 6è

Tornem a l’escola!

Dimecres 6 de setembre és la data marcada al calendari de totes les famílies per a la tornada a l’escola.
Després d’haver gaudit de les vacances d’estiu hem de tornar a les aules… però ho fem amb ganes i il·lusió per transmetre totes aquestes sensacions al nostre… Llegeix més»

A l’escola Banús mengem fruita!

-Dimecres 31 de maig menjarem cireres.

-Dijous 1 de juny menjarem nectarines.

-Dimarts 6 de juny menjarem préssecs.

-Dimecres 7 de juny menjarem taronges.

-Dijous 8 de juny menjarem pomes.

Llet a l’escola Banús

Ha arribat la llet del programa “consum de llet a les escoles”. A partir de dilluns dia 29 de maig qui vulgui, a l’hora del pati, podrà beure un got de llet diari!

A l’escola Banús mengem fruita!

-Dimarts 9 de maig menjarem albercocs.
-Dimecres 10 de maig menjarem tomàquet cherry.
-Dijous 11 de maig menjarem pera.
-Divendres… Llegeix més»