Menjador escolar

A l’escola tenim el servei de càtering que ens proporciona l’empresa Saned.

El preu és el fixat pel Departament d’Educació, que inclou el cost de l’àpat, el monitoratge i l’IVA. Enguany és de 6’95€ /dia per l’alumnat eventual i de 6’33€ per l’alumnat fixe. Disposem de diferents varietats.

• Menú general
    • Menú halal
    • Menú vegà
    • Dietes específiques per l’alumnat que ho necessiti: dieta tova, al·lèrgics…

El temps de migdia és un servei no obligatori per l’alumnat on s’hi inclou tant l’àmbit alimentari com els hàbits a taula. A més es fa activitats d’esbarjo dirigides i lliures.

• Alumnat esporàdic:

Els tiquets de menú de l’alumnat esporàdic els heu de demanar directament al menjador. Cal avisar a la Gràcia (coordinadora de menjador), abans de les 9.30h al telèfon 633101904. El pagament es fa en efectiu a la mateixa escola, al despatx de la Gràcia.

• Alumnat fixe:

El dia que no es quedin a dinar, és imprescindible que portin un nota signada pel pare, mare o tutor legal, per tal de poder sortir de l’escola soles o sols. En cap cas es permetrà la sortida del centre si no existeix aquesta autorització. També cal que avisin a la Gràcia abans de les 9.30h al 633101904.

El menús del nostre centre us els adjuntem en els següents enllaços. Cada mes podreu consultar les actualitzacions.

MENÚ GENERAL – MARÇ BALDIRI
MENÚ HALAL i ALTRES VARIETATS – MARÇ BALDIRI DERIVACIONS