Sortida de Handbol

Hola famílies! Dins de les activitats programades d’Educació Física, el passat dijous, dia 24 de gener de 2019, els alumnes de 3r van anar a peu al pabelló esportiu de la Mar Bella per realitzar l’activitat de Handbol, i altres jocs, juntament amb d’altres escoles de Barcelona. Tot va anar força bé i els alumnes en van gaudir. Aquí us deixem imatges d’aquest fantàstic matí esportiu:
SORTIDA DE HANDBOL  Resultat d'imatges de HANDBOL
Aprofitem per deixar-vos enllaços a les fotos i videos de les activitats que estan realitzant els vostres fills/es durant el mes de gener a l’escola:
GENER A 3r Resultat d'imatges de GENER
TALLER DE GEOMETRIA GRUP 2. 1a SESSIÓ   Resultat d'imatges de GEOMETRIA
LECTURA EN VEU ALTA  Resultat d'imatges de LECTURA EN VEU ALTA
Resultat d'imatges de ETAPES DE LA VIDA                   PROJECTE DEL PASSAT PERSONAL

Anirem ampliant els àlbums a mida que anem avançant en tots els treballs previstos.
Moltes gràcies per la vostra atenció!

Les mestres de 3r

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *