Repte Setmanal i Atrapa la falta 9

Hola famílies de 3r!
Aquí us deixem els resultats del Repte i l’Atrapa la falta que us vam proposar divendres passat:

Atrapa la falta 8:  NO DIGUIS VAJANADES: NO DIGUIS BAJANADES!

Repte Setmanal 8: El concursant va escriure “El seu pes exacte”.

REPTE SETMANAL 9:EN FILA. A la visita al museu, han organitzat els alumnes en files de tres. La Rosa, la Rita i el Rafel són a la setena fila comptant des del començament, i a la cinquena si es compta des del final. Quants alumnes han anat de visita al museu?

ATRAPA LA FALTA 9: PANTALONS D’HOME I D’ONA A 30,00 €

Recordeu enviar-nos les respostes per mail a les tutores o escriure les solucions en un paper i portar-lo a classe abans del proper divendres, que és quan trobareu publicades al nostre bloc les solucions.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *