ATLETISME A CINQUÈ

Aquest primer trimestre els alumnes de cinquè a les sessions d’educació física hem treballat l’Atletisme: Llançaments de pes, disc, martell i javelina; la velocitat amb sortida baixa i velocitat de reacció; els salts de llargada i alçada; la marxa; els relleus amb els testimonis; el fons per millorar la resistència; les tanques…També vam aprendre el ball m’agrada l’esport.

Les tècniques al principi ens van semblar una mica complicades però amb ganes i pràctica, tots i totes les vam aprendre i superar!

El divendres 23 de novembre vam anar al Badatletisme a les pistes de Paco Àguila. Allà vam fer grups barrejant-nos amb nens i nenes d’altres escoles de Badalona: Bufalà, Gitangeli, Jungfrau, Llibertat i Salvador Espriu. Havíem de practicar dotze proves però com que va ploure, al final només en vam fer vuit, no vam poder fer el ball conjunt però ens van donar un diploma de record. Finalment vam tornar amb autobús a l’escola abans d’hora.

La valoració general del treball és positiva perquè ens ha agradat molt aprendre aquest nou esport, hem millorat la nostra condició física i hem pogut estar una estona practicant en una pista real d’atletisme amb nens i nenes de la nostra ciutat.

EDGAR.P, MARTÍ, NEREA I TEO