Sisè i segon han fet les figures del pessebre de l’escola

El dilluns 3 de desembre els alumnes de 6è vam fer les figuretes del pessebre amb els nens i nenes de 2n.

Cada alumne de 6è treballava amb un nen o nena de 2n i a cada parella els va tocar fer una figureta diferent, com per exemple: els reis, l’àngel, els pastors… elaborades amb plastilina i aguantades amb escuradents.

Aquesta activitat ens feia molta il·lusió, ja que quan nosaltres ho vam fer de petits ens ho vam passar molt bé treballant amb nens i nenes més grans, i volíem que els alumnes de 2n també passessin una bona estona, divertint-se i treballant alhora.

Teníem moltes ganes de fer amb els nens i nenes més petits les figuretes del pessebre perquè és una feina molt manipulativa i ens va semblar molt bonic i participatiu tot aquest treball en grup i de cooperació.

Els nens i nenes de cicle mitjà van fer el fons del pessebre i ara ja es pot observar a la porta principal de l’escola.

Moltes gràcies als alumnes de 2n per fer amb nosaltres aquesta activitat amb tanta il·lusió i energia.

Per acabar us deixem unes quantes fotos de l’activitat.

Júlia Moreno, Jerome Lucena i Mariona Forn.