VIII Congrés de Ciència de Badalona

Del 12 al 30 d’abril de 2021, se celebra el VIII Congrés de Ciència d’Educació Infantil i Primària de Badalona. Com a conseqüència de la Pandèmia, es fa de forma virtual. Un total de 325 alumnes de set escoles de Badalona participen en el Congrés 2021 amb la presentació de vídeos sobre els treballs de recerca que han realitzat. Els grups participants presenten a través d’onze vídeos, els seus projectes de recerca, les seves investigacions i els resultats de les seves experiències vinculades al coneixement del medi natural, els animals, les plantes, el funcionament del cos humà, l’alimentació, la terra o l’univers.

Les Exploradores i els Exploradors de 3r A hem posat en pràctica el mètode científic a l’entorn de l’alimentació: Els aliments.

Cavernícoles de 3r B hem posat en pràctica el mètode científic a l’entorn de l’aparell digestiu: Com afecten els diferents líquids de l’aparell digestiu en allò que mengem?

El P4 de l’Escola Artur Martorell ha presentat: Sura o no sura?

No ha estat fàcil, però sí possible!!! Tota una experiència.

Clicant la imatge del logo del Congrés accedireu als vídeos dels projectes participants. També els nostres!