BADAMOTRI!

Aquest any, tot i la pandèmia, el Cicle Inicial, a Educació Física, estem participant en activitats conjuntes amb altres escoles de Badalona. En aquest cas, ho hem hagut de fer de manera virtual.

Després de fer un treball previ de les habilitats motrius, el nostre mestre ens ha explicat un conte motor d’una maga que li encanta convertir nens i nenes en animals. Potser la coneixeu, ella viu a Badalona des de fa molts i molts anys, es diu Magamotri.  Després d’escoltar la seva història, la Magamotri ens va enviar un vídeo fent un encanteri per convertir-nos en serps i ens va fer un repte. Havíem de proposar una activitat pels nostres companys i companyes de les altres escoles. La consigna que ens va dir és que els nostres companys i companyes haurien de convertir-se en serps com nosaltres per poder assolir el nostre repte.

A sota us deixem els enllaços dels vídeos. Desitgem que us agradin!

1r A – BADAMOTRI

1r B – BADAMOTRI