VISITA AL MUSEU DE BADALONA

Els galàctics i les galàctiques seguim explorant i descobrint moltes coses dels nostres avantpassats i aquestes setmanes estem estudiant la civilització romana.

El passat dimecres vam visitar el Museu de Badalona i vam veure com era la ciutat de Baetulo, que així és com es deia la nostra ciutat a l’època romana.

En aquesta visita vam poder veure la zona de les termes romanes, també ens van ensenyar com eren de grans les insulaes i ens va sorprendre que eren igual de petites que els nostres lavabos de casa. Vam passejar pels antics carrers d’aquesta ciutat romana mentre ens explicaven com era el dia a dia d’una persona en aquesta època.

Després vam anar a la Casa dels dofins, que era una domus (una casa on vivien els patricis). Vam veure que eren molt més grans que una insulae i inclús més gran que alguna de les nostres cases.

És molt interessant conèixer com vivien abans a la nostra ciutat.

Llura, Joan i Carola

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut