5è – LES NOSTRES COLÒNIES AL DELTA DE L’EBRE

Aquest any els de 5è i 6è hem anat de colònies al Delta de l’Ebre. Vam fer moltes activitats divertides, sobretot vam anar en bicicleta i vam poder observar moltes aus migratòries del delta.

Vam dinar i dormir a l’alberg de Poblenou del Delta que era petit i ens va agradar molt perquè estàvem sols.

Vam fer activitats típiques del delta con anar a veure el centre Mon Natura on hi vam veure un audiovisual, miradors amb telescopi per veure aus i diferents arts de pesca. llàstima que aquell dia ens va ploure una estona i vam haver d’anar amb xubasquero.

També vam fer la barca de perxa que és típica de la zona del Delta de l’Ebre i de l’Albufera de València. La perxa ´ñes un pal llarg de fusta acabat en una mena de ganxo que es clava al terra fangós i serveix per avançar. Vam fer-ho per la Llacuna de la Tancada que té poca fondària, però feia força vent i no vam podeer anar per tota la Llacuna.

En l’activitat de la primera nit vam conèixer al Pau, un noi que viu al poble i que també fa 5è, com nosaltres. Ens va ajudar a superar algunes proves que ens demanaven a la gimcana i a més tenia un gos molt graciós.

L’última nit, com sempre vam fer discoteca tot i que ens van posar moltes cançons que no coneixíem i molt regeton. Però el Pau va poder venir amb nosaltres a ballar.

Han estat unes colònies molt xules i ens ho hem passat molt bé. Ah! I el menjar també estava molt bo!!

 

Xavi i Júlia Orts

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>