Gran recapte d’aliments

Un any més, el Banc dels Aliments organitza la campanya GRAN RECAPTE DE NADAL.

La nostra escola vol afegir-se a aquesta tasca solidària i així donar suport a les persones més necessitades de la nostra ciutat. Ho farem conjuntament amb l’escola Lola Anglada i l‘Institut La Riera. Aquestes accions formen part del projecte educatiu solidari que està duent a terme a l’IES La Riera i que ara compartim.

És fàcil, totes les famílies que vulgueu col·laborar només cal que porteu a l’escola aliments d’aquest llistat:

• LLET
    • ARRÒS
    • PASTA
    • LLEGUMS CUITS
    • FARINA
    • SUCRE
    • LLAUNES DE CONSERVA
    • OLI
    • XOCOLATA
    • GALETES

La campanya de recollida a l’escola serà de divendres 11 al divendres 18 de desembre

Heu de portar els aliments dins d’una bossa.

ON PODEN DEIXAR ELS ALIMENTS?

• Hi haurà una capsa de vímet davant de la porta de la Pineda per a P3 i P4.
    • Hi haurà un carretó al costat de la porta del Gimnàs per a  P5, 3r, 4t 5è i 6è
    • i finalment una caixa de recollida al vestíbul de l’escola. 1r i 2

A l’entrada principal tenim una caixa on el personal de l’escola posarà els aliments que portin.

Feu de model dels vostres fills i filles, siguem solidaris i fem un gran recapte!