COLÒNIES DE CICLE SUPERIOR AL DELTA DE L’EBRE

El dimecres 4 de maig vam anar de colònies al Delta de l’Ebre.

L’autocar ens va venir a buscar i vam fer una parada per a esmorzar.

Després d’una estona més d’autocar, ens vam aturar per dinar a un alberg i vam jugar a la pista d’allà. Ens van venir a buscar en David i el Josuè, que eren els monitors i vam agafar un vaixell fins a la desembocadura de l’Ebre. Va ser molt divertit i vam veure molts animals.

Vam fer una  excursió a peu i després vam veure molts tipus d’aus amb un telescopi terrestre. Seguidament, vam arribar a l’alberg, vam berenar i ens vam instal·lar a les habitacions. A continuació, vam anar pel poble sols i soles. Al cap d’una estona ens van portar al menjador i ens van explicar les normes. Vam sopar i després vam fer jocs tradicionals a la nit. Finalment, vam anar a dormir.

Dijous dia 5 de maig

Ens vam aixecar i vam esmorzar. Vam agafar les bicicletes i vam fer un bon caminet fins a Món Natura. Un cop estàvem allà ens vam dividir en tres grups i vam fer les següents activitats: anar a un mirador a observar ocellets, veure molts arrossars i salines, uns audiovisuals de la zona i vam anar a visitar un museu petit. Després de totes aquestes activitats vam tornar en bicicleta fins a l’alberg. En total vam fer 14 km.

Després de dinar vam tenir estona lliure i vam estar passejant pel poble i jugant a la pista de futbol. Tot seguit, vam fer un estel per parelles. Quan vam acabar, vam anar a fer-los volar i a fer un passeig per veure barraques, que són les cases típiques d’allí. Vam tenir estona lliure per jugar i dutxar-nos. Després vam anar a sopar i ens vam preparar per anar a la discoteca. Vam ballar, jugar, i cantar molt. Ens ho vam passar de meravella! Per finalitzar el dia vam anar esgotats a dormir.

Divendres 6 de maig

Ens vam despertar i vam anar a esmorzar. En acabat vam anar caminant 2 km fins a la casa de Fusta a pujar en barques de perxar i quan vam tornar vam dinar i ja vam pujar a l’autocar per anar cap a casa.

Nora, Martina i Gemma de 5è i Lucía, Ariadna i Laia de 6è.