COLÒNIES DE CICLE INICIAL A MAS GORGOLL (PALAMÓS)

Els alumnes de primer i segon hem anat  de colònies a Palamós a Mas Gorgoll els dies 4, 5 i 6 de maig.

Cal dir que el temps ens ha  acompanyat i els alumnes  han gaudit  molt.

Han estat uns dies on han viscut noves experiències i han après sobre la temàtica del mar: van fer una sortida a la Llotja i al port de Palamós, fins i tot van pujar a un vaixell atracat al port.

L’última nit van poder gaudir  petit espectacle de pirates i els monitors van decorar el menjador fent un sopar de gal·la que va finalitzar amb una festa a l´aire lliure amb música i llums de colors.

Hem fet un bon aprenentatge convivint amb els nostres companys / companyes i mestres.  Han estat tres dies de grans aventures a Palamós.