POLLS!

Benvolgudes famílies:

Darrerament hem detectat un augment de casos de nens/es amb polls o de pares que ens informen que el seu fill/a en té.

Quan ens arriba l’avís, enviem una circular a totes les famílies de la classe perquè revisin els caps i facin el tractament si és necessari.

Si són els mestres els que ens adonem que un nen/a es rasca molt el cap o es queixa de picor avisem directament a la família. En cas que la família confirmi que hi ha parasitació s’envia igualment la circular a totes les famílies de la classe perquè prenguin les mesures oportunes.

Us recordem que la responsabilitat de la higiene dels nens i nenes és de les famílies.

Per part de l’escola i per tal de facilitar-vos la feina, us adjuntem un escrit amb informació sobre com eliminar els polls i les llémenes.

Recordeu que els nens i nenes han de venir amb els caps sense paràsits a l’escola i que cal anar revisant-los periòdicament per tal de prevenir el contagi. És important que us llegiu aquest document i feu el que diu el protocol en cas d’infecció.

Sabem que no és fàcil eliminar-los i que fer-ho requereix temps i perseverança. Si no ho fa tothom, el problema és de difícil solució.

Per qualsevol dubte podeu trucar al 061 (CANAL SALUT de la Generalitat) i una infermera us ajudarà a resoldre’l.

Atentament,

Maria del Mar Olivares i Lorenzo