10 anys d’escola verda!

Com sabeu, cada any els centres que pertanyem a la Xarxa d’Escoles de Badalona per a la Sostenibilitat (XES-Bdn) realitzem una acció conjunta per celebrar el Dia Mundial del Medi Ambient el 5 de juny.

Enguany aquesta celebració és doble, ja que l’any 2021 celebrem també el 10è aniversari de la nostra xarxa.

Per aquest motiu, us hem obsequiat amb un imant de nevera que us permetrà descarregar-vos en format digital el llibre “Receptes per no llençar res” que hem elaborat a partir de les receptes d’aprofitament aportades pels alumnes, famílies i mestres de tots els centres de la xarxa.

Com ja us vam explicar, l’objectiu principal del llibre és sensibilitzar sobre el malbaratament alimentari. Per aquest motiu, a les primeres pàgines hi trobareu una sèrie de consells que han estat proposats, consensuats i il·lustrats pels alumnes de les Escoles Verdes de Badalona.<

També hi trobareu més de 40 receptes que us serviran d’inspiració a l’hora d’aprofitar millor el menjar.
Utilitzeu la secció “Què vols aprofitar?” per cercar quina recepta cuinar en funció del tipus d’aliment que vulgueu aprofitar.
Esperem que us resulti d’utilitat i que gaudiu del nostre recull!