VISITEM L’ESCOLA ILLA (6è)

Els passats dies 23 i 30 de Novembre els grups de sisè vam visitar l’escola d’art i disseny Illa per fer un taller de dibuix “Cartoon”.
Ens han parlat de la història dels dibuixos Cartoon i ens han donat plantilles i trucs per fer els nostres propis personatges.
Aquí teniu els resultats.
Hem après molt i ho hem passat molt bé.

Cliqueu aquí per veure les fotografies

1. Adam

Aquest dia era divertit perquè havies d’inventar un personatge cartoon. Al meu dibuix m’he passat molt, hi he posat moltes coses. Aquesta excursió m’ha semblat molt divertida. De l’1 al 10, li poso un 9.

2. Tao

Hola, bon dia! Vaig anar d’excursió amb la meva classe i és molt divertida. M’ho vaig passar molt bé i vaig veure uns dibuixos espectaculars.