REUNIÓ DE PARES DE 6è

El passat dijous13 d’octubre per la tarda, els pares i mares de sisè van venir a l’escola a la reunió de principi de curs.

Mentre les famílies es reunien amb les tutores, els alumnes van estar fent jocs al pati.

Quan va acabar la reunió, alumnes i famílies van anar a la classe per fer una activitat conjunta que es deia “Què hi ha al meu cor”. Va consistir en omplir els quatre espais d’un cor amb la següent informació: Què m’agrada, El que més estimo, Allò més important i què trobo a faltar. A totes les famílies els hi va quedar molt bé i és un record molt bonic d’aquesta activitat.

CLIQUEU AQUÍ PER VEURE LES FOTOGRAFIES DE L'ACTIVITAT
CLIQUEU AQUÍ PER VEURE LES FOTOGRAFIES DE L’ACTIVITAT

1. Mariem

Hola, sóc la Mariem i la Sara (la meva mare). Ens ha agradat la reunió de pares, ha sigut divertida perquè hem sortit al pati i hem fet un cor amb els nostres pares.

2. FATIMA ZAHRA OUCHBAB

La reunió de pares m’ha agradat perquè aquell dia per mi era un dia especial.
    M’ho vaig passar molt bé amb les meves amigues jugant a molts jocs molt divertit i especials.
    El que em va agradar mes és quan pintàvem amb els nostres pares i també quan li explicàvem coses.
    Em va agradar molt aquell dia i aquell moment.