PROJECTE D’ART Keith Haring

Al llarg d’aquesta setmana, els alumnes de quart ens hem endinsat en un nou projecte anomenat ART.

El primer artista que hem treballat ha estat Keith Haring, nascut a Nova York i considerat el pare de l’art URBÀ i uns dels màxims representants del Pop Art.

Després de conèixer el seu estil i algunes de les seves obres, els alumnes han realitzat cooperativament una escultura amb unes cadires, reproduint els elements artístics més representatius d’aquest gran artista de la dècada dels 80.

A anglès també hem fet un kahoot per conèixer més coses de l’autor.

Us deixem algunes fotos de les nostres obres d’art i del seu procés de creació. Cliqueu a la imatge i les podreu veure.

Clica aquí per veure les fotografies