FENÒMENS PARANORMALS A 6èB

El dia 20 de gener vam convidar als pares a la classe perquè veiessin una presentació que havíem preparat sobre el projecte que havíem estat treballant durant el primer trimestre.

Per grups, vam anar sortint per explicar alguns aspectes que havíem treballat. Vam parlar d’alguns fenòmens paranormals sobre els quals havíem investigat cadascú de nosaltres (el triangle de les Bermudes, l’electricitat estàtica, els àtoms, etc…). Tot això va quedar reflectit en diferents presentacions que havíem fet durant el trimestre i que vam poder explicar a les famílies.

També es van presentar alguns experiments realitzats a la classe relacionats amb l’electricitat estàtica i amb els circuits elèctrics.

Les famílies que van poder venir van quedar encantades amb tot el treball que havíem fet i com ho vam presentar.

Cliqueu aquí per veure les fotografies

1. Tao

Hola, bon dia! Ssóc el Tao, alumne de 6èB. Aquell dia estava molt nerviós però tot va sortir bé. Tot ho vam fer molt bé i m’ha agradat molt la reunió. Bona sort, famílies.

2. Linshan

M’ha encantat aquesta reunió! Les famílies van ser molt bons i ha sigut molt guai explicar-lis el nostre esforç del projecte de 1er trimestre.

3. Barae

Hola sóc la Barae, de 5èB. Segur que tot ha sortit genial!! Encara que tots els alumnes de 6èB estaven nerviosos tot ha sortit genial perquè ho he vist a la web de l’escola i me n’alegro molt, 6èB!

4. FATIMA ZAHRA OUCHBAB

Hola, sóc la Fàtima de 6èB.
    La reunió que vam fer dels pares m’ha agradat molt, però sobre tot vam passar molta vergonya a un que eren pocs pares.

5. EDUARDO MARTINEZ

HOLA! soc EDUARDO de 6èB

Em va semblar genial la reunió que vam tenir amb els pares a la presentaciò dels fenomens paranormal i va ser bo compartir un moment amb ells!!

6. Mariem Hamdi

M’ha encantat que vinguessin els pares a veure el que hem estudiat en el primer trimestre, recordo aquell dia com si hagués passat ahir. Que ràpid passa el temps i ara ja estem al 3r trimestre