TIPUS DE PARAULES

Els alumnes de segon ja sabem què és un nom, què és un verb i què és un adjectiu. Ho hem treballat a través de les caixes de paraules. Cada caixa ha de tenir un tipus de paraula i hem de classificar-les correctament. Si tenim dubtes, a la part del darrera de cada capsa tenim unes petites instruccions per saber si la paraula correspon a aquell grup. Això ens ajuda a escriure millor i a adquirir més vocabulari. Les paraules, també les vam classificar a la pissarra i per últim les vam escriure en un full. Mireu quin treball hem fet aquesta setmana: