SANT JORDI 2016

El dia de Sant Jordi tota l’escola va sortir a la pista a celebrar-ho, en companyia de les nostres famílies. Els alumnes de tots els cursos vam escoltar els contes dels guanyadors dels Jocs Florals i després ens ho vam passar molt bé ballant una estona. Els nostres gegants estaven molt macos vestits com un cavaller i una princesa. Quin goig que feien!!!

Es van fer també altres activitats al llarg del dia: els alumnes d’Infantil i de Cicle Inicial van veure una obra de teatre i tots els cicles vam fer tallers a la tarda. Moltes famílies ens van ajudar a fer-los. Us donem les gràcies. Ens agrada compartir aquests moments amb vosaltres.

A classe també ens van repartir la revista de Sant Jordi. Un dia per repetir!!!

Si cliqueu a la imatge, veureu les fotografies de la festa del matí.