PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA CURS 2020-2021

RESULTATS DELS BAREMS DEFINITIUS

RESULTATS DELS BAREMS PROVISIONALS

Benvolgudes famílies,
Us informem que estarem a l’escola recollim les prescripcions presencialment amb aquest horari:
del dia 19 de maig al 22 de maig de 9 a 13 ’30h.
Moltes gràcies

PUBLICACIÓ DE L’OFERTA INICIAL DE PLACES:

Consulta l’oferta inicial de places en aquest enllaç: Mapa escolar de Catalunya.

SOL·LICITUD PREINSCRIPCIÓ CURS 2020-2021

CITA PRÈVIA PER REALITZAR LA PREINSCRIPCIÓ PRESENCIAL:

Aquí us deixem l’enllaç al document de la sol·licitud de preinscripció.

Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu, s’ha iniciat el període de preinscripció del curs 2020-21.

Degut a la situació de confinament, enguany es prioritza la tramitació telemàtica.

Malgrat això, des de l’escola ens estem posant en contacte telefònicament amb totes aquelles famílies que ja ens havíeu manifestat fa temps la vostra intenció de fer la preinscripció al nostre centre. L’objectiu és ajudar-vos durant el procediment.

Qualsevol altra família que no ens hagués comunicat aquesta intenció amb anterioritat al confinament, també podrà tramitar la sol·licitud de preinscripció amb nosaltres si la nostra és la seva primera opció com a centre escollit.  A tals efectes, si us plau, poseu-vos en contacte amb nosaltres a través del mail:   a8055105@xtec.cat     Envieu-nos un missatge amb el vostre número de telèfon i us trucarem amb la major brevetat possible.

Us adjuntem un resum dels aspectes més importants a tenir en compte, així com els enllaços a les webs que tenen la informació més rellevant del procediment.

TRÀMIT DE PRESENTACIÓ DE LA SOL·LICITUD:

Terminis

• Termini per presentar la sol·licitud amb suport informàtic (TELEMÀTICAMENT): del 13 al 22 de maig de 2020
  • Termini per presentar la sol·licitud presencialment amb cita prèvia: del 19 al 22 de maig de 2020
  • Termini per presentar la documentació al centre triat en primera opció: fins al 25 de maig de 2020
  • Consulteu el calendari complet al web Estudiar a Catalunya.

Documentació

• El model de sol·licitud que cal utilitzar és la sol·licitud amb suport informàtic. S’hi pot accedir mitjançant un ordinador, una tauleta tàctil o un telèfon mòbil. Una vegada enviades telemàticament les dades s’obté el resguard de la sol·licitud. Aquest resguard s’ha d’enviar per correu electrònic a la bústia electrònica oficial del centre demanat en primera opció.
  • El centre ha de respondre per correu confirmant la recepció de la sol·licitud i la documentació, com a justificant de la formalització de la sol·licitud de preinscripció.
  • Juntament amb el resguard de la sol·licitud de preinscripció cal presentar, en tots els casos, una còpia de la documentació escanejada o fotografiada següent:
    • El llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne o alumna està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment en família o institució, del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
    • El DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor o tutora o guardador o guardadora de fet) o, si el sol·licitant és estranger, de la targeta de residència on consta el NIE o el passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
    • El DNI de l’alumne o alumna major de 14 anys o si té DNI tot i ser menor de 14 anys.

De forma extraordinària, les dades d’identificació o de filiació dels alumnes estrangers també es poden acreditar amb el document d’identitat, el llibre de família del país d’origen o la documentació alternativa que la persona pugui aportar. El director o directora o la persona titular del centre la valorarà i deixarà constància per escrit de la decisió adoptada.

Taxes

No hi ha taxes associades a aquest tràmit.

PREINSCRIPCIÓ 2020-21:

Restem a la vostra disposició a través del mail de l’Escola Arraona a8055105@xtec.cat