JORNADA DE PORTES OBERTES

EL 2 DE MARÇ A LES 15:30 HORES SERÀ LA JORNADA DE PORTES OBERTES.
TRUQUEU A L’ESCOLA PER DEMANAR CITA PRÈVIA.
TELÈFON: 93.726.40.10.

1. Yanira Iniesta

Els editors han treballat dur amb el seu treball i sembla que han donat els seus fruits. Tot és molt bonic, felicitats. ATTE: Una de les editores de vídeo.

2. Alejandro

M’ha agradat molt perquè els petits han fet unes coses molt divertides i nosaltres els insectes, que això m’agrada moltíssim. Treballem i alhora ens divertim.

3. Mariam Azouaoui

M’ha agradat molt, està molt ben editat.
    A educació infantil fan coses molt imaginatives.
    Totes les altres classes fan servir el cap molt.

4. Glòria del Peral (tutora de P3A)

Felicitats a aquests nois i noies de 6è que han editat un vídeo maquíssim perquè tothom pugui veure què fan els nens i nenes de tota l’escola.

Bona feina!!

5. Nenes i nes de P4B

Som els nens i nenes de P4B i us volem dir que ens ha agradat molt el vídeo. Els nens i nenes de sisè han fet una molt bona feina!! I, a més, sortim tots guapíssims!

6. Elefants

Hola nens i nenes de 6è, sóm la classe de P3B (els elefants) i us volem dir que ens ha agradat molt el vostre vídeo. Un petó i una abraçada.