I PER TU, QUÈ ÉS LA MÚSICA?

Amb aquesta activitat tots els alumnes de Primària hem fet una reflexió musical.

Estem ja a mig curs i portem una activitat musical intensa: danses per la Castanyada, concert de famílies per Santa Cecília, concert d’alumnes per Nadal, batucada  per Carnaval, i ara estem preparant la visita de l’orquestra de corda Stradivari, on els components i músics són els alumnes del Conservatori de Sabadell, alumnes d’edats similars a les nostres! I tot el que ens queda encara fins a final de curs!

Amb totes aquestes activitats que hem pogut reprendre amb moltes ganes després de dos cursos diferents per la situació sanitària, hem volgut reflexionar i pensar… Què significa la música per les nostres vides?

Com veieu, han sortit opinions de tota mena, totes vàlides i bones, perquè són les nostres opinions! Algunes també molt profundes, que ens mostren diferents graus de maduresa segons les edats. Amb la música també treballem les emocions i sentiments, a part de tots els conceptes específics de l’àrea. Fem molta feina!

Hem descobert que per a molts de nosaltres, la música és CANTAR, BALLAR, ESCOLTAR, TOCAR INSTRUMENTS, RELAXAR-SE, però sobretot també és GAUDIR, ESTAR AMB ELS AMICS, FER COSES JUNTS, COMPARTIR, APRENDRE, TREBALL EN EQUIP… i moltíssimes coses més!

I ara, tu que estàs llegint aquesta entrada a la web,  és el teu torn: I PER TU, QUÈ ÉS LA MÚSICA?

Alumnes de Primària

Judit Vilellas