DISCURS DE COMIAT DE L’ANNA I LA SILVIA PELS ALUMNES DE SISÈ. CURS 2018-2019

Nois i noies de 6è, WELCOME!

Ja ha arribat el dia! Oi que ha passat molt ràpid?

Ara, aquesta aventura que molts  vau iniciar amb només 3 anys a l’escola Arraona…… s’acaba….

Al llarg de tot aquest camí alguns dels vostres companys i companyes  han anat marxant i d’altres nous s’han anat incorporant, fins i tot aquest darrer curs.

Heu viscut moltes experiències plegats, bones i no tan bones…però això, en definitiva és el que ens fa créixer com a persones, tant a vosaltres com a nosaltres.Sigui com sigui, de ben segur que teniu molts records guardats al vostre cor.

La majoria de vosaltres heu fet un gran canvi a nivell acadèmic i  personal. Us heu fet grans, heu crescut……i ara toca canviar d’escenari, de profes, de companys, d’objectius….

Uff, tot plegat imposa una mica,  però ja veureu que és fàcil i que de seguida us acostumareu als canvis, i que us agradaran i que no heu de tenir por de res perquè podreu amb tot.

Esperem que tot allò que heu après a la nostra escola us serveixi no només a l’institut, sinó també en tots els àmbits de la vostra vida. Recordeu que en aquest nou camí que empreneu heu de tenir confiança en vosaltres mateixos.Heu de ser responsables, perseguir els vostres somnis i….a la vegada ser feliços!!!

No volem acabar sense també fer-vos reflexionar sobre l’esforç que han fet les vostres famílies per tots vosaltres. Com a tutores volem agrair-vos sincerament la confiança dipositada en nosaltres durant aquests dos anys perquè ens ha facilitat molt la nostra tasca amb els vostres fills i filles.

Nois i noies de sisè, no oblideu mai el vostre pas per l’escola Arraona ni a totes les persones que han format part d’aquest camí. En ell heu tingut molts mestres que us han guiat, cuidat i facilitat el procés de poder arribar on sou ara. Alguns d’ells avui son aquí i de ben segur que estan tan emocionats com ho estem l’Anna i jo.

Esperem que aquestes paraules us serveixin per iniciar la nova etapa que comença amb il·lusió i optimisme.

US TROBAREM A FALTAR!!! I penseu que això no és un adéu, sinó un A REVEURE. L’escola és casa vostra i ens podeu venir a veure sempre que vulgueu. Us estimem moltíssim.Sempre formareu part del nostre equipatge! Un petó ben fort!