Cicle superior

LES AMBAIXADORES

Hem anat a veure a l’ambaixador a la Sala d’actes de l’escola que estava tota guarnida com si fos un poble de Nadal. Allà ens estaven esperant els ambaixadors i ens han donat un regal per la classe. També han passat per aquí la resta de cursos de l’escola. Si cliqueu a la següent imatge […]

LES AMBAIXADORES Llegeix més »

ENS INICIEM A LA ROBÒTICA

El Bernat Romagosa, un dels creadors del programa Microblocks, ens ha vingut a ensenyar als alumnes de sisè com funciona el seu programa de programació i hem pogut experimentar amb diferents sensors i programant una placa. Ens ha agradat molt aquesta activitat i donem les gràcies tant al Bernat com a Citilab, per facilitar-nos l’accés

ENS INICIEM A LA ROBÒTICA Llegeix més »

GIMNÀSTICA ESPORTIVA

El passat 7 de novembre, els alumnes de 6èB vam anar a fer una activitat de gimnàstica esportiva al Club de Tennis de Sabadell. Vam poder practicar moltes activitats físiques, però el que més ens va agradar va ser quan ens van ensenyar a fer salts mortals. Ens ho vam passar genial!

GIMNÀSTICA ESPORTIVA Llegeix més »

JUGUEM AMB EL ROY A FUTBOL

Hola! Som el Jihad, l’Akram i el Roy. El dia 4 de novembre vam jugar amb el Roy a futbol després del club de tennis. El Jihad 4 vs ROY 4. Vam quedar empatats. Després vàrem jugar a bàsquet al pati i hem jugat a Mariokart amb la cadira de rodes. Al Roy li va

JUGUEM AMB EL ROY A FUTBOL Llegeix més »

VISITA AL CLUB DE TENIS

Els alumnes de 5èB han anat al club de tenis de Sabadell, el dia 4 de novembre. El trajecte ho vam fer caminant perquè estava prop de l’escola. Quan varem arribar al club hi havien els monitors esperant-nos que ens van ensenyar moltes coses relacionades amb la gimnàstica.

VISITA AL CLUB DE TENIS Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut