EL REGIDOR D’EDUCACIÓ DE L’AJUNTAMENT ENS VISITA

Durant aquest trimestre els delegats més grans han estat treballant en l’elaboració d’una carta per als responsables de l’Ajuntament. El contingut d’aquesta carta ha sortit de les propostes i necessitats de millora que des de les diferents classes es van portar al consell de delegats. Les propostes eren moltes i molt diverses i va ser una tasca difícil haver de prioritzar-les.

Ens van caldre vàries quedades per poder enllestir la carta, però finalment vam reunir tot el consell de delegats, la vam llegir i tots els delegats van estar d’acord i la vam signar per a que qui la rebés veiés que era cosa de tota l’escola.

El passat divendres 16 de març, aprofitant l’oportunitat que ens brindava la visita Joan Berlanga, regidor d’educació de l’Ajuntament, els delegats més grans, en representació de l’escola, li van fer entrega de la carta!
El regidor es va mostrar molt atent i amable i fins i tot ha parlat de la nostra escola al Twitter:

Esperem pugui ajudar-nos en algunes de les nostres demandes!