CORAL A L’HORA DEL MENJADOR

Tot va començar amb un paper que ens va donar el Xavi on ens havíem d’apuntar a coral ja que les famílies ens havien de donar el permís.

El primer dia ens vam presentar totes aquelles persones que estaven interessades en apuntar-se a la coral. A mesura que va anar avançant el curs, algunes van decidir deixar-ho; però nosaltres ens ho passàvem molt bé, ens agradava i volíem seguir.

Després de molts assajos, moltes cançons i molt d’esforç; vam aconseguir formar una coral de 20 persones on hi havia gent de 2n, 3r i 5è. Els dies anaven passant i nosaltres ens anàvem aprenent i preparant les cançons escollides per la Maria que ha sigut la nostra monitora de coral. Com que ho fèiem tant bé, van decidir que aniríem al concert final.

L’últim dia vam anar d’excursió al casal Pere Quart on, amb moltes altres escoles de Sabadell, vam posar en comú les cançons, les vam practicar i vam fer un assaig general.  Un cop assajades va arribar el moment d’ensenyar-les a les famílies, mestres i representants de l’Ajuntament.

Tan de bo l’any que ve us animeu totes les persones que vulgueu!

Cliqueu a la imatge per veure més fotografies i vídeos de l’actuació