Protagonista de la setmana 2nA

PROTAGONISTA 2nA.: AMBRUSE
Ens va visitar la mare i el germà de l’Ambruse.
L’Ambruse i la seva mare van cantar una cançó que ens va encantar. Després ens va estar explicant coses del seu país, Nigèria.
Van cantar altres cançons i ens van ensenyar un trosset d’una en anglès, ja que és la llengua amb la que ells parlen.
També ens ho vam passar molt bé amb el seu germà quan es va despertar de la seva migdiada.

PROTAGONISTA 2nA.: LEIRE
Ens va visitar l’Ana, tieta de la Leire. És mestra tot i que de moment treballa coma monitora d’esplais.
Ens va ensenyar a jugar a dos jocs: el Rei i a l’orquestra.
Vam passar una tarda súper divertida al pati jugant tots junts!

PROTAGONISTA 2nA.: LUISA
El dia 15 de desembre ens han visitat els pares de la Luisa.
Ens van explicar el conte “El pastor mentiroso” amb unes titelles que havien fet ells mateixos.
Ens ha agradat molt el conte i hem parlat de que no hem de dir mentides perquè sinó arribarà un dia en que no ens creuran res del que diguem.
Gràcies, ens ha agradat moltíssim!

PROTAGONISTA 2nA.: MARIAM
Al novembre ens va visitar el tiet de la Mariam, l’Ismael.
Ens va explicar coses sobre el seu país, el Marroc. També ens va explicar que treballa de taxista i li vam fer moltes preguntes.
Va ser una visita molt interessant!!
Ens va agradar molt!!

PROTAGONISTA 2nA.: NAVRATAN
Ens va visitar la tieta del Navratan i ens va explicar moltes coses sobre la festa Holi, que celebren a la Índia per l’arribada de la primavera. És una festa molt acolorida, on es llencen pols de molts colors!

PROTAGONISTA 2nA.: WEAM
Ens va visitar el germà de la Weam, l’Ayoub. Ara va a l’institut però també havia sigut alumne de l’Escola Antoni Gaudí.
Ha tocat una cançó de la pel•lícula “Los ninos del coro” amb la flauta.
Ha parlat del seu inici a l’institut i s’ha volgut quedar tota la tarda ajudant-nos a fer les activitats de medi.
Ens ha agradat molt tot el que ens ha explicat i la seva col•laboració i ajuda amb tots els nens i nenes.
Gràcies!!