XV Olimpíades Escola Antoni Gaudí 2016/17

El passat dijous 1 de juny es van celebrar les XV olimpíades a l’Escola Antoni Gaudí. La directora de l’escola va inaugurar la jornada festiva  i va donar pas a la desfilada de les classes que acompanyats de la BSO de la pel.lícula “Carros de foc” van fer la volta olímpica al pati de l’escola. Un cop finalitzada aquesta, es va deixar caure la bandera.

La jornada de caire no competitiu va constar de 30 proves (18 per Primària i 12 en el cas d’Infantil) on els i les alumnes de l’escola van anar passant pels diferents jocs i propostes durant tot el matí.

Posteriorment, es va fer entrega de la xapa guanyadora, dissenyada per la Fiorella Rodríguez de 3er B i es va entregar el premi a la “millor convivència”, reconeixement que va recaure en 4rt C.

Per acabar, les mares i pares de l’AMPA van fer entrega d’un gelat a tots els nens i nenes de l’escola.

Així mateix, l’equip de mestres vol reconèixer i agrair la col·laboració per part del grapat de pares i mares que van venir a ajudar.

1. LOLI MUÑOZ HERRERA

Que bonito salio todo y es cierto gracias a todas las mamas y papas ,pues fueron muchos este curso y lo que siempre os digo desde ampa ,si todos ponemos un poquito ,nuestros hijos tendran lo mejor y como no con todo el profesorado y dirección ,como no ,aqui a trabajar ,todos por nuestros niños ,que es lo mejor que tenemos en Gaudí. GRACIAS POR APOYAR A AMPA Y COMO NO AL COLEGIO. SALIÓ TODO PRECIOSO Y LO BIEN QUE DISFRUTARON.