Taller de fotografia matemàtica (Cicle Superior)

Alguns alumnes de cicle superior hem fet el taller de fotografia. Concretament aquest és el taller de fotografia matemàtica. Les matemàtiques es poden trobar en qualsevol part i es poden utilitzar per explicar molts aspectes de la nostra vida diària. Ens passem la vida envoltats d’elements que s’han construït o realitzat gràcies a aquesta ciència. El món està compost per línies, corbes, punts, formes geomètriques. La nostra escola està plena de matemàtiques!!
A la primera sessió ens vam convertir en fotògrafs i càmera en mà, vam realitzar moltes fotografies. Vam pensar un títol per cada fotografia, un títol relacionat amb les matemàtiques. Després vam fer el muntatge de les fotografies amb el Movie Maker. Ha estat molt divertit afegir moviments, posar so al vídeo…

Aquí us deixem una petita mostra del nostre taller.

1. Sergi

M’encanta! Noies i nois de CS, esteu fets uns artistes! Us podríeu plantejar fer una exposició d’aquestes fotos impreses a algun lloc públic de Santa Coloma, per exemple a la biblioteca del barri.