Sortida a l’Auditori, E.I.

En aquest segon trimestre, els nens i nenes d’educació infantil hem fet una sortida a l’Auditori a veure i escoltar ” Els colors del metall”.

En aquest concert hem escoltat músiques d’estils i èpoques diferents, així com la bateria i altres percussions i cadascun dels instruments de la família de vent metall: 2 trompetes, trompa, trombó, tuba i helicó.

Ens ha agradat molt i hem après molt dels instruments.

Aqui us deixem un enllaç per poder veure i escoltar un tastet del concert.

1. CLASSE DE LES BICICLETES (1R B)

BON DIA! SOM LA CLASSE DE LES BICICLETES, ENS HA AGRADAT MOLT LA MÚSICA QUE HAN FET ELS MÚSICS AMB ELS INSTRUMENTS. L’ESPECTACLE ÉS MOLT BONIC, DIVERTIT I SONA MOLT BÉ!
    MOLTS PETONS I ABRAÇADES!