Santa Coloma Sona 2018/19

El diumenge 12 i el dilluns 13 de maig i per tercer curs consecutiu hem tingut la sort de participar en el projecte Santa Coloma Sona. Aquest curs hem fet de rapsodes i hem acompanyat l’escola Wagner .

Com cada curs, el concert ha estat meravellós i tant els concertistes com els rapsodes l’han fet d’allò més bé.

Enhorabona alumnes!!

Tornem a agrair  la Maite, la Glòria, l’Amalia, l’Elisabetta i el Jesús, la seva dedicació i paciència , moltes gràcies equip de mestres de l’escola de Música Can Roig i Torres.

Felicitats alumnes:  Youssef Yahyaoui, Kevin Ramos, Heba Billak, Melisa Jiang, Fatima Madan,, Yassir Akarrouch, Wael Andaloussi, Salsabil Jarnija, Marwan Touzani, Sondos el Achhab, Salma Oulghazi i Olga Alcaraz, el vostre esforç ha fet que el concert quedi espectacular!!