Ràdio Antoni Gaudi curs 2018/19

Els alumnes de cicle mitjà hem iniciat el taller de ràdio. Sabeu com funciona la ràdio? En qualsevol cas, escolteu-nos!!!

Els alumnes de cicle superior de l’escola Antoni Gaudí us presenten i us expliquen el projecte que realitzaran durant aquest curs 2018-2019. Esperem que us agradi.

Diego is going to introduce themselves and Andrei and Diego are going to explain you about their first week at school. Pay attention and enjoy!

Hola  tothom!!!

Ja tornem a estar aquí, els alumnes de cicle mitjà us hem preparat uns programes de radio molt variats i interessants. Esperem que us agradi!!!

El nostre Juan.

By Fiorela, Anouar, Xiangho and Yassir.

By Eimy, Paula and Franchesca.

By Doua, Aya and Yasmine.

By Krissia, Janat and Jasmina.

By Pau and Ilyas.

Erick, Miguel i Kevin. Healthy snack.

Gladiz,Zaira i Zineb. La castanyada.

Sara, Houda i Ainhoa. Christmas carol

Talha and Bryam. Magig.