Ràdio Antoni Gaudi curs 2016/17

Els alumnes de 5èA hem parlat del canvis fets durant aquest estiu a l’Escola Antoni Gaudí.

Els alumnes de 5èB hem entrevistat a l’equip directiu de l’escola Antoni Gaudí. Ens semblava més fàcil la vostra feina, gràcies per tot l’esforç que feu per nosaltres.

Els alumnes d’Aula d’Acollida hem investigat i recollit informació de Nova York. En el programa d’avui us expliquem part de la seva història. Desitgem que us agradi.

Els alumnes de 4tB us expliquem en què consisteix una cantata i us convidem a veure la nostra, la cantata del follet valent. Desitgem que us agradi.

1. Manuela Carmona

Hola nois i noies!
    Som la Maia i la Manoli i ens hem quedat parades de tants canvis que ha fet l’escola aquest any!
    Ens encanta que tingueu una biblioteca nova amb un fons de llibres ben ampli i que hi aneu cada cop més 🙂

Per cert… felicitats pel programa de ràdio, fa goig escoltar-vos!

Salutacions i fins a la propera!

Maia i Manoli