Prtotagonista de la setmana 1rB

AIMAN HANA

El 30 de novembre ens va visitar l’Aisha, germana de l’Aiman Hana. Havia estudiat a la nostra escola i ara estudia a l’IES Terra Roja. Ens va llegir un conte de Nadal molt bonic que havia trobat a la biblioteca de l’escola. Tots vam estar atents i ens va agradar molt.

Gràcies Aisha per la teva visita!!!

BASMA

El 27 de gener ens va visitar la cosina de la Basma que havia estudiat a la nostra escola i ara estudia a l’IES Terra Roja. Ens va ensenyar un power point fet per ella sobre el Marroc. Ens va explicar moltes coses: l’idioma que es parla, els menjars típics, els vestits que utilitzen, la moneda,… i moltes coses més. Després li vam fer preguntes.

Va ser molt interessant i ens va agradar moltíssim!!!

LAILA

L’1 de febrer ens va visitar el germà de la Laila. Va estudiar en el Gaudí fins a 6è. Després va anar a l’IES Terra Roja. Ara estudia enginyeria informàtica en la universitat de Barcelona. Ens va ensenyar com es fa un videojoc. Després tots els nens i les nenes de la classe van jugar amb un videojoc creat per ell. Ah! I també les senyoretes! Va ser una visita molt engrescadora. Ens va agradar molt.

Moltes gràcies per la visita!!!

LINA

El 14 de desembre ens va visitar la mare i el germanet de la Lina. Va ser una visita molt interessant ja que ens va explicar com s’escriu en àrab. També ens ho vam passar molt bé amb el seu germà fins que es va quedar dormint la migdiada. Ens va agradar molt.

Moltes gràcies per la visita!!!

NADIA SLAMA

El 9 de novembre ens va visitar el pare de la Nadia. Va venir amb un amic seu i van tocar cançons amb les guitarres. Va ser una visita molt divertida i vam estar molt atents. Ens va agradar molt.

Gràcies per la vostra visita!!!

TAOUFIK

El 13 de gener ens va visitar el pare del Taoufik que treballa de pescador en un vaixell. Ens va ensenyar con és una canya de pescar i com s’utilitza. Tots vam estar molt atents. Després ens va estar explicant com s’ha de respirar quan nedem al mar o a la piscina. Va ser una visita molt entretinguda i interessant.

Moltes gràcies!!!

1. Maika

Moltes felicitats als i a les protagonistes de 1rB!
    I moltes gràcies als i les artistes que heu vingut a gaudir d’una estoneta a l’escola i ensenya’ls-hi coses fantàstiques!

2. Maika

Quina sort tenen els nostres nens i les nostres nenes de poder aprendre tant amb tots els convidats dels protagonistes de la setmana! Moltes gràcies famílies per donar-nos una miqueta del vostre temps i dels vostres sabers.