Fem telèfons amb gots.

Heu provat a fer un telèfon amb gots de plàstic? Nosaltres hem fet aquest experiment i  ha estat molt divertit. Us expliquem com fer-ho!

Material necessari:

• Gots de plàstic.
  • Llana (si es fina molt millor).
  • Escuradents.
  • Punxó per fer els forats.

Procediment:

• Decorem el nostre got com nosaltres vulguem. Quant més el decoris, millor et quedarà!
  • Fem un forat en cada got per la part de baix. Intenta que estigui ben centrat. Demana ajuda a un adult si veus que costa molt.
  • Talla l’escuradents per la meitat.
  • Fica el fil de llana pels forats i corda’l al tall de l’escuradents, per què faci de límit i no se’ns escapi la llana.

Com s’utilitza?

• Cadascú agafa un got. Un parla i l’altre escolta!
  • Importantíssim tenir la llana ben tensa o no escoltarem res!

A continuació us deixem unes fotos del procés i del resultat. Fixeu-vos bé en les fotos! Vam aconseguir ajuntar molts gots i… s’escoltava!

Esperem que us hagi agradat molt.