Excursió al parc de Can Zam: Jocs d’orientació (3r de Primària)

EXCURSIÓ AL PARC DE CAN ZAM: JOCS D’ORIENTACIÓ

El dijous 8 de març els nens i nenes 3r de Primària vam fer una excursió al parc de Can Zam. Allà vam poder gaudir d’unes jornades de jocs d’orientació acompanyats d’altres escoles : escola Santa Coloma i l’escola Sant Just.

Vam poder jugar a molts jocs com el de tres en ratlla, la cadena, travessar el riu ,el tresor amagat, els lladres, el cotxe sense  llums i el talla-fils.

Ens ho vam passar genial!!! Llàstima que el dia no va acompanyar gaire, va començar a ploure i vam marxar abans del que esperàvem.

Mireu les fotos tan divertides que vam fer!!!