Excursió al parc de Can Zam (CM)

El dimecres 15 de març els nens i nenes 4t de Primària vam fer una excursió al parc de Can Zam. Allà vam poder gaudir d’unes jornades de jocs tradicionals acompanyats d’altres escoles : Fray Luís de León, escola Santa Coloma i l’escola Josep Sol.

Vam poder jugar a molts jocs tradicionals com el de saltar a corda, la xarranca, les bales, les bitlles, el joc del mocador, el llançament de l’espardenya, fer rodolar l’ampolla, frisbee  golf, les xapes, ficar el llapis a l’ampolla…Ens ho vam passar genial!!!

Després de fer els jocs vam dinar al parc i vam poder gaudir de la tirolina, els gronxadors ,els tobogans…

Mireu les fotos tan divertides que vam fer!!!

1. Maika

Nens i nenes de 4t, quina enveja ens doneu!!! Quines cares de felicitat! Sentiu-vos privilegiats d’haver gaudit d’aquesta experiència tan engrescadora, i doneu-li una gran abraçada a la Yolanda per fer-la possible.

1. Classe 4t A Escola Antoni Gaudí

Hola som els nens i nenes de 4t A, ens ha agradat el teu comentari.
      Ens va agradar molt aquesta excursió.
      Ja li donarem una abraçada a la Yolanda.
      Gràcies Maika, molts petons.