Espais d’aprenentatge a Cicle Inicial

Cada divendres els alumnes de 1r i 2n fam espais d’aprenentatge. Hi han 8 espais: joc simbòlic, english, construccions, art-natura, literari , laboratori , exteriors i matemàtic.

Els espais els trien  els  alumnes a partir dels seus desitjos i interessos, d’aquesta manera el nen és el protagonista del seu propi aprenenetatge.

Els espais és un moment en el qual els alumnes poden raonar, pensar,experimentar, parlar, crear,construir i reflexionar.

A continuació us deixem una petita mostra del que fan els nostres infants:

Joc simbòlic:

English:

Construccions:

Art-natura:

Literari:

Laboratori:

Exteriors:

Matemàtic:

1. Tauró-balena 2nA

Som la classe de 2nA i us volem dir que ens ho passem genial als espais. Podem parlar amb els companys i companyes de primer i ens agrada molt.
    Aprenem moltes coses a les diferents propostes de cada espai que ens expliquen les i els mestres.
    És molt divertit!