Espai natura

Aquest curs i després de la bona valoració de l’espai natura del curs passat, hem decidit continuar amb la proposta.

La nostra sorpresa va ser quan al setembre l’espai natura presentava aquest aspecte:

Vam demanar ajuda a les nenes i nens de primària en temps d’esbarjo

Estem emocionades i emocionats!!

Quanta col·laboració i treball en equip!!

Els alumnes de primària ens han dit: “el treball en equip,  funciona i tots i totes junts som l’equip de l’escola Antoni Gaudí!!”

Què orgullosos estem de vosaltres equip!!!

Moltes Gràcies!!!

Amb el vostre ajut, l’espai natura comença a ser el que era el curs passat i hem pensat que com agraïment us deixarem utilitzar-lo els dimecres a l’hora del pati!!

N’esteu contents?

Amb l’espai ja força net, hem començat la primera sessió d’espai natura i com que encara quedava moltes coses per col·locar, netejar i arreglar ens hi hem posat!!!