Dia internacional de les llengües maternes

DIA INTERNACIONAL DE LES LLENGÜES MATERNES

El 21 de febrer és el  Dia Internacional  de les llengües maternes. Aquesta diada convida a promoure la diversitat lingüística i cultural i el multilingüisme.

A la nostra escola participem en el Certamen Literari en Llengües d’Origen de la UNESCO. En aquest concurs l’alumnat participa escrivint un text en la seva llengua materna i, després, es fa una traducció. Aquest any el tema del Certamen és LA FELICITAT.

A les classes, els nens i les nenes han reflexionat sobre què els fa feliços, com i on busquen la felicitat, com fan feliços als altres… i els resultats han sigut uns textos i dibuixos preciosos i escrits amb molt d’amor.

Podeu passar pel vestíbul de l’escola si voleu veure l’exposició dels treballs.

Moltes gràcies a tots i totes per participar!!!

Laura Lacuesta

1. Pirates

Laura! Gràcies per posar els nostres escrits i dibuixos al vestíbul. Ens va agradar molt fer l’escrit sobre la felicitat, no va ser gens complicat!
    A la propera, participarem més pirates!