Atletisme a l’escola

El dijous 27 de febrer els alumnes de 5è A i B vam rebre la visita d’un jove esportista en Jordi Belenguer que practica l’esport de l’ atletisme. Prèviament a Educació Física ja havíem treballat les diferents modalitats d’aquest esport i volíem aprofundir una miqueta més en una d’elles: LA VELOCITAT. Ens va ensenyar moltes coses: material amb el que entrena, quina és la tècnica de sortida d’una carrera , com es passa el testimoni en una cursa de relleus…vam aprendre moltes coses i ens ho vam passar genial!

Entre tots/totes vam preparar unes preguntes per fer-li una entrevista. Aquí la teniu !!!

-Quants anys tens Jordi?

-Jordi: Tinc 21 anys.

-A on has nascut?

-Jordi: He nascut a Barcelona.

-Quan vas començar a practicar l’atletisme?

-Jordi: Vaig començar a practicar aquest esport quan tenia 14 anys.

-A  quin  lloc entrenes? Faig els entrenaments al CAR (Centre d’alt rendiment) de Sant Cugat.

-Quants dies a la setmana entrenes?

-Jordi: Entreno cinc dies a la setmana.

-Per què has volgut fer atletisme?

-Jordi: Perquè és un esport que se’m donava bé, m’agradava i gaudia practicant-lo.

-Quina distància corres?

-Jordi: Corro 60m, 200m i 400m (relleus).

-Quins exercicis fas quan entrenes?

-Jordi: Exercicis de força, resistència, tècnica de sortida…

-Quina és la teva equipació quan corres?

-Jordi: Utilitzo roba ajustada que pesi poc (malles i samarreta), sabatilles esportives de tacs.

-Has participat en algun campionat? Sí. En el campionat de Catalunya i en el d’Espanya.

-Quin és el teu somni com a esportista?

-Jordi: Poder participar a unes Olimpíades.

-Moltes gràcies Jordi per venir a l’Escola Antoni Gaudí i compartir aquest esport amb nosaltres. Et convidem a venir un altre dia.